Anyone can make their own website with Jimdo -- easily and for free! Choose templates, click to customize, add content in just seconds. It's that simple!
Sign up for your own free website at www.jimdo.com and get started right away.
Скласти конспект заняття відповідно обраної теми для молодшої, середньої та старшої груп.
Дивись схему складання заняття у конспектах лекцій.
Поділіться на три творчі підгрупи.
1 Підгрупа складає конспект для молодшої групи, 2- для середньої, 3 - для старшої групи.
СХЕМА АНАЛІЗУ
ЗАНЯТТЯ З АПЛІКАЦІЇ
ПІДГОТОВКА ДО ЗАНЯТТЯ
-Розташування меблів до заняття.
-Підбір матеріалів відповідно виду конструювання та розташування
матеріалів на столах.
-розташування дітей на занятті.
-Відповідність програмового змісту заняття темі, віковій групі, зв’язок з попередніми заняттями.
ХІД ЗАНЯТТЯ:
-Як організовано початок заняття.
-Чи були використані ігрові прийоми? Відповідність ігрового прийому віку
дітей та темі заняття. Уміння вихователя обіграти початок заняття.
Якими прийомами була організована розумова та мовна активність дітей,
Зацікавленість дітей на занятті.
-Якість виконання зразка, його відповідність педагогічним та естетичним вимогам.
-Методика проведення обстеження іграшки (зразка) вихователем.
-Тривалість пояснення, вказівок до роботи, правильність та доступність пояснення.
Чи правильно сформульовано запитання до дітей.
-Якість показу вихователем прийомів зображення. Використання різноманітних варіантів зразків, кольорового вирішення, різноманітне розташування елементів,
Використання народних орнаментів в декоративних аплікаціях. Використання
нетрадиційних матеріалів для аплікації.
-Чи здійснював вихователь індивідуальний підхід до дітей на занятті. Які методи та
прийоми використовував для попередження помилок, удосконалення умінь та
навичок окремих дітей.
-Як добивався вихователь виконання дітьми поставлених на занятті завдань
(зображувальних та технічних).
-Оволодіння дітьми технічними навичками: вирізування по прямій, округлих форм,
косокутних зрізів, викладання, наклеювання.
Досконале володіння дітьми старшого дошкільного віку способами симетричного
вирізування.
-Використання різноманітних матеріалів для аплікації: різні види паперу,
природний матеріал та вміння дітей поєднувати його в аплікації.
-Чи правильно підібрано клей для наклеювання (клейстер, ПВА)
-Дотримання техніки безпеки під час роботи з ножицями.
АНАЛІЗ ДИТЯЧИХ РОБІТ
-Чи встигла дитина закінчити роботу на занятті.
-Чи правильно передано будову предмета в аплікації, співвідношення та
пропорційність частин.
-Вміння підібрати кольорову гаму паперу для аплікації.
-Вміння правильно розташувати аплікацію на аркуші паперу.
-Творчий підхід до виконання роботи.
- Акуратність виконаної роботи.
You can do it, too! Sign up for free now at https://www.jimdo.com